имам колата от месец и нещо и минах над 3000км без проблеми.
в неделя по магистралата изведнъж видях че отзад пуши, но не много и че температутате е на около 120 градуса... предо това колата си държеше стабилно 110 винаги и стария собственик ми беше казал че това е нормално.
спрях колата имаше малко вода която беше поразхвълена от перката, но радиатора си беше топъл и нямаше теч. чаках да спадне температурата после минах няколко км и пак същото и така малко по малко за 3-4 часа се прибрах до София. като странното беше че след първото спиране радиатора вече беше студен, а колата си загряваше.
след тунела (идвах от Пловдив) спрях и като поистина колата долях около 1л. вода.
От всичко като цяло ме навежда на мисъта за термостат или водна помпа. махнах термостата вчера и сипах около 5л вода оставих колата да работи, като в разширителния съд имаше в началото малко балончета, предполагам от обезвъздушаване, радиатора остана пак студен и колата мина над 90градуса и балончетата ставаха все повече и повече, като се надявам да е от това, че ври водата... най-лекия варянт е водната помпа да не работи, а най-лошо е гарнитурата да е заминала и да вкарва изгорелите газове във водата и затова да бълбука.
дайте съвет, как да видя помпата да е в ред и ако е гарнитурата давайте съвет за майтор в софия който няма да ме излъже с диагнозата на колата склонен съм за ремонт защото колата ми харесва, но зависи какво ще излезе.
в неделя по магистралата изведнъж видях че отзад пуши, но не много и че температутате е на около 120 градуса... предо това колата си държеше стабилно 110 винаги и стария собственик ми беше казал че това е нормално.
спрях колата имаше малко вода която беше поразхвълена от перката, но радиатора си беше топъл и нямаше теч. чаках да спадне температурата после минах няколко км и пак същото и така малко по малко за 3-4 часа се прибрах до София. като странното беше че след първото спиране радиатора вече беше студен, а колата си загряваше.
след тунела (идвах от Пловдив) спрях и като поистина колата долях около 1л. вода.
От всичко като цяло ме навежда на мисъта за термостат или водна помпа. махнах термостата вчера и сипах около 5л вода оставих колата да работи, като в разширителния съд имаше в началото малко балончета, предполагам от обезвъздушаване, радиатора остана пак студен и колата мина над 90градуса и балончетата ставаха все повече и повече, като се надявам да е от това, че ври водата... най-лекия варянт е водната помпа да не работи, а най-лошо е гарнитурата да е заминала и да вкарва изгорелите газове във водата и затова да бълбука.
дайте съвет, как да видя помпата да е в ред и ако е гарнитурата давайте съвет за майтор в софия който няма да ме излъже с диагнозата на колата склонен съм за ремонт защото колата ми харесва, но зависи какво ще излезе.
Comment